.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرمربي جديد ملوان بزودی معرفی می شود

مديرعامل باشگاه ملوان منطقه آزاد انزلي گفت: تكليف سرمربي جديد ملوان قبل از آغاز بازي‌هاي ليگ در هفته بيست و دوم مشخص مي‌شود.

اردشير پورنعمت امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در انزلي با اشاره به موضوع بركناري محمد احمدزاده سرمربي ملوان انزلي گفت: احمدزاده بركنار نشده بلكه قطع همكاري او با باشگاه ملوان اعلام شده است.
وي با بيان اينكه سرمربي سابق ملوان هيچ مشكلي با وي نداشته است، اظهار داشت: سياست باشگاه و تصميم هيئت مديره بر اين بود كه احمدزاده ديگر سرمربي تيم نباشد.
پورنعمت با اشاره به وضعيت تيم ملوان بدون سرمربي خاطرنشان كرد: اين تيم در 20 روز تعطيلي ليگ به تمرينات خود ادامه مي‌دهد و در حال حاضر گزينه‌هاي جديدي براي هدايت ملوان در دست بررسي است كه هنوز به نتيجه نرسيديم.
به گفته وي تكليف سرمربي جديد ملوان قبل از آغاز بازي‌هاي ليگ مشخص مي‌شود.
مديرعامل باشگاه ملوان انزلي خاطر نشان كرد: هيئت مديره پس از بررسي عملكرد احمدزاده و با توجه به اينكه وي در هفته‌هاي اخير با مسائلي چون ترك تيم و قهركردن، نتايج ضعيف تيم را به حاشيه برده بود لذا قطع همكاري با احمدزاده اعلام شد.
وي با قدرداني از خبرگزاري‌ها در پوشش اخبار مناسب باشگاه ملوان، از برخي نشريات به دليل دامن زدن به حاشيه‌هاي ملوان انتقاد كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

21 6 دي 1388
48 ساعت شد قبل از هفته 22؟ توش موندین؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.